.: kenangan..pengalaman..inspirasi :.

"hiduplah umpama lilin,ianya menerangi diri dan orang lain..janganlah umpama duri,ianya menyakiti diri dan orang lain.."

Monday, June 1, 2009



erm..salam..:) dh lame x update blog..al maklumlh..org bz bebenor..bru pas exam nih...skang nih ngah menikmati wktu cuti..CUTI BEB!!pergh..lehlh rehat2kn otak n bdan nih.. kt umah bnyk lh pnglmn len leh aku kutip..eheh..pg td aku jd babysitter jp..mk aku kua g cycling ngn kwn2nyer..pergh...CYCLING tuh!jgn memain..mk aku ckp nk kurus...heheh..xpo mak...ank mk ni nyokong jer...

ai..blelh nk g brcuti nih...bapaknyer bz ngn keje..cmno ni ha..?adeh..xpelh..bia den share skit ngn korang eh..ngape den ltak pic ni ek???tekalhala..xmo dh..cmni..aku cube nk gmbrkn prasaan aku lh...pe lh..kn ngah heppy tu...yelh..aku dh x seblik ngn rummate aku g..!next sem aku dok sblik ngn kak tini!:) besh..besh...alhamdulillah..doa aku trmakbul...akhirnya sblik ngn org yg brsfhamn...ne xnyer..dh 2 thun aku ngn xrummate yg brmslh tu..ish..ish..tobatlh aku dok ngn die g..mntk dijauhkn..erm..skang lupeknlh pasal rummate k..skang kn...CUTI!erm...so kite ENJOY!hehe...tp jgn lupe dri dhlh..;)k...lh nk mntk dri dululh...ek...mte dh mkin kbur nih..prlukn rest..k..tata...salam...



ngah heppy,
bintangwindubulan






No comments:

Post a Comment